Hälsning från Bond!

”Hejsan!
 
Här kommer en hälsning från Bond (Jungle Fever) som bor i Uddevalla med sin matte och husse. Jag trivs jättebra här och de har två katter som jag retar lite ibland  . I början tyckte de inte om mig men nu leker vi och myser tillsammans. Våra släktingar har en sur collie tik som vi har hälsat på några gånger, men jag har lärt mig hur jag ska vara för att hon inte ska blir arg. Jag tycker om att vara i skogen och leka och häromdagen såg min matte en orm och hon skrek och blev så rädd, men jag fick trösta henne och gav henne en blöt puss och då blev hon lugn igen.
 
Ha det så bra så ses vi förhoppningsvis på valpträffen!
Hälsningar Bond med familj.”

100_0601

100_0605

100_0613

100_0640

c

2 Responses to Hälsning från Bond!

  1. Ylva skriver:

    Men jag dööööör! Hur kan man vara sådär söt och inte bli uppäten?
    Gosigos!

    (Gäller för övrigt alla valparna även om jag inte kommenterat på alla…)

  2. inger sjödin skriver:

    Till husse och matte! Lycka till! Mycket jobb men oj så mycket kärlek man får tillbaka. Hoppas att vi träffas så småningom.
    Hälsningar från kvarntomten och gänget!!

Lämna en kommentar