Hälsning från Mimmi!

”Hej Mamma och Helena.
 
Det kommer en liten hälsning från Mimmi (Ninabells Joyful Julia) jag flyttade till en familj i Strömstad som består av Mamma Mariko,Pappa Dennis sedan är det tre trollungar som heter Ulrika ,Sara och Alexander.Jag startade också mina dagar här i Strömstad med att få en otrolig klåda över hela kroppen så vi fick åka till ”doktorn” men det var inget fel på mig men hon trodde det kunde vara schampoot som jag inte tålde .
I den familjen som bor har dom en massa läskiga hästar…….dom är stora , rör på sig och dom kan låta….fast här om dagen när hovslagaren var här då kunde jag stå mot hennes rygg och pussa ”Emiel” på mulen .
 
När mina mattar och hussar inte är hemma på hela dagen då får jag lov att vara i en stor byggvaruhandel affär med min mattes bror/sambo och det är jätte bra för där kommer en massa stressade byggare men när dom får se mig så kastar dom sig på golvet och kelar och har inte alls brottom.
 
Nu måste jag rusa det var någon som ropade att vi skall gå ut.
 
Hälsningar och stor kram från Mimmi från Strömstad”

DSC_0608

DSC_0612

DSC_0623

DSC_0634

Lämna en kommentar