Hälsning från Emil!

”Hej Helena och Prisma!

Här kommer en hälsning från Emil som har flyttat till familjen Andreassen i Hamburgsund.
Hans kennelnamn är: NinaBells Jack Sparrow.
Emils äventyr första dagarna:

”Jag var väldigt nyfiken när jag fick hälsa på marsvinen och ville nästan smaka på dem. Försöker leka med katterna men de springer tyvärr bara ifrån mig men det är väl för att jag växer och börjar bli stor och stark:)

Älskar att springa efter barnen och deras fötter i trädgården och gärna leka med någon boll. Jag är duktig på att gå i koppel men tycker helst om att leda mig själv. Jag trivs jätte bra.”

Mvh
Emil med familj”

emil 15 mai2009 016

S6301522

S6301526

emil 15 mai2009 006

1 Responses to Hälsning från Emil!

  1. Nina Hedin skriver:

    Hej!

    Vad roligt att få information och bilder på Emils nya liv. Han ser verkligen ut att trivas!!!

    Mvh Nina

Lämna en kommentar