Nu hänger det på er!

Nu är valparna gamla nog att flytta hemifrån och idag var jag och klappade på dem för sista gången innan de flyttar. Det är lite sorgligt, men samtidigt jättekul, för det betyder ju att Prisma kommer hem till mig igen och att alla ni valpköpare får hem er alldeles egna terrorist!

I och med att valparna flyttar så blir det upp till er valpköpare att avgöra om puppybloggen ska finnas kvar eller inte. Jag fortsätter gärna medbloggen, men det är ni som får ge mig materialet! Så ta massa bilder och skicka, skriv och berätta vad ni gör och skicka, jag lovar att lägga ut det på bloggen så snart jag kan!

Nu är allt såklart jättespännande för er, och jag tror att alla är lite nyfikna på hur det går för alla valpar i sina nya hem. Själv vet jag att en ska heta Malte, en ska heta Boss, jag vet Emil, Lacey och Smilla. Jag vet att en ska till Strömstad, en till Landvetter, någon till Floda, Alingsås, Tjörn och Marstrand.

Vilken är er valp? Vad heter den? Varför valde ni det namnet? Vilket kennelnamn fick ni?

Skriv och dela med er! Min mailadress är mierna(a)telia.com (byt ut (a) mot snabel-a)

Tusen tack till alla er som följt bloggen, det är tack vare er det har varit roligt att skriva den. Massor av lycka till med era nya familjemedlemmar!

// Helena – Prismas före detta fodervärd och numera ägare!

valpnos

broder

horn

valplucka

1 Responses to Nu hänger det på er!

  1. Agneta & Peter skriver:

    Det är fullständigt, absolut otroligt, att det kan finnas något så gulligt som Goldenvalpar och då naturligtvis, speciellt, Prismas!
    Lyckliga de som får en valpis!
    A&P!

Lämna en kommentar